„Będziemy musieli zrobić więcej za mniej”, powiedział w środę szef Meta, Mark Zuckerberg, po tym, jak gigant mediów społecznościowych po raz pierwszy w swojej historii odnotował spadek kwartalnych przychodów.

Między konkurencją ze strony innych platform, takich jak TikTok, a cięciami budżetowymi reklamodawców z powodu słabych warunków ekonomicznych, przychody Meta (Facebook, Instagram) spadły o 1% rok do roku w drugim kwartale do 28,8 mld USD.

„To pokazuje, jak szybko pogorszyła się działalność grupy” – powiedziała Debra Aho Williamson, analityk Insider Intelligence.

Zysk netto spadł o 36% do 6,7 mld.

„Sytuacja wydaje się gorsza niż trzy miesiące temu” – przyznał Mark Zuckerberg podczas telekonferencji z analitykami.

By Michał Kawalec

Absolwent Wydziału Finansów na kierunku Finanse i Rachunkowość, w trakcie studiów magisterskich Rynki Finansowe, ze specjalności Doradztwo Inwestycyjne. Z rynkiem walutowym związany jest od kilku lat. Zwolennik analizy technicznej, specjalizuje się w geometrii rynku.